svaren;)

Bloggen
Varför började du blogga ?
Därför de verkade roligt och intressant. Och de hade jag rätt i.
Hur länge har du bloggat? :)
Oj, har haft så otroligt många bloggar, men sen 2008 tror jag de var:)
Hej! Ser att du har sånt här 'bloggsvar'. Hur får man de? :)
Gå in på http://bloggsvar.se och där finns de en tydlig beskrivning:)
Varför bloggar du?
För de är kul!:D
Vad är roligast/tråkigast med att blogga?
Roligaste att få många fina komplimanger och att nå ut till folk, insperera. Tråkigaste vet jag inte, att jag inte har tid till de ibland. 

Mitt liv
Har du syskon? Hur många?
Japp. Två bröder, tre systrar och en halvsyster:)
Vad är ditt bästa minne?
Svår fråga, har typ tusen bästa minnen. Men en av de bästa som var nyligen var i när jag och Nathalie var i Båstad i somras. Skapade typ hundra minnen där:D
Har de hänt någon stor förändring i ditt liv?
Ja, när mamma och pappa skildes. När jag bröt benen när jag var 12, då förändrades jag som fanxD Och typ i somras.
Hur gammal är du :D?
14:) blir 15 den 7 september
Vad lyssnar du på musik ?
Typ r'n'b, hiphop, rapp och sånt:)
Vad vill du jobba med i framtiden ?
Typ frisör, makeup stylist eller på något mode magasin:) 

Sex & Kärlek & Killar
Är du kär?
Ja
Är du singel?
Japp
Är du oskuld?
Nej
När förlorade du din oskuld?
En månad innan jag blev 14
Hur många har du haft sex med?
Håller jag hemligt, men mer än 1 och mindre än fem.
Om du ska gå på en date med en kille o vill känna dej riktigt snygg vad skulle du ta på dej då?
De är olika, beror på vad de är för date. Men typ någon snygg kort klänning och mkt accessoarer, eller riktigt tighta jeans och något sexig topp:)
Vad gillar du mest med en killes utseende?
Leendet:)
Om man tex träffat en kille på krogen eller någon fest och byter nummer.
Tycker du att det är tjejen eller killen som ska höra av sig först? :)
Det är enskilt från varje person, men jag brukar alltid vänta på att killen ska höra av sig:)

Annat
Favorit matställe?
Här i Skåne är de min morbrors restaurang centercourten i Båstad och Bryggan här i Höganäs.
Vad har du oftast under?
Underkläder ;D (a)
Tycker du lackleggings e snyggt?
Jess
Vad längtar du mest till i sommar?
Allt! Solen, värmen, alla resor till Götet, Båstad och France. Bara få va med alla vänner. Allt!
Vad tycker du om utbudet på manliga bloggare? =)
Tycker utbudet är litet, men de flesta är bra. Eller de bloggarna som föröker vara någon dom inte är, är bara patetiska, men t.ex. DennisMs blogg älskar jag! Han är sig själv, står för vad han tycker och tänker och kommer med tusen bra tips:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback